DARMOWA WYSYŁKA DLA ZAMÓWIEŃ POWYŻEJ 199 pln

Regulamin sklepu

Sklep internetowy, działający pod adresem: https://hypebridge.pl

prowadzony jest pod nazwą HYPEBRIDGE, przez przedsiębiorstwo Maciej Chorążak – Hypebridge mieszczące się na ulicy Średzkiej 25 we Wrocławiu, kod pocztowy 54-017 

NIP 8992973482, REGON 526615869, zwanym dalej SPRZEDAWCĄ.

Email: customerservice@hypebridge.pl
Telefon: +48 698-109-906, dostępny w godzinach 10:00-22:00, od poniedziałku do niedzieli.

1. Postanowienia ogólne

  1. Sprzedawca, w ramach sklepu internetowego pod adresem https://hypebridge.pl (“Sklep internetowy”; „Sklep”), prowadzi sprzedaż towarów na odległość na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, za pośrednictwem Internetu. Świadczenie sprzedawcy polega na sprzedaży towarów w ramach sklepu internetowego.
  2.  Informacje na temat towarów sprzedawca zamieszcza na stronie internetowej sklepu, wskazanej w pkt 1 powyżej.

2. Zasady składania i realizacji zamówień

  1. Zamówienia na towary oferowane w sklepie internetowym przyjmowane są:
    • poprzez stronę internetową https://hypebridge.pl,
  2. Zamówienia za pośrednictwem sieci Internet można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez cały rok. Za dni robocze w rozumieniu niniejszego Regulaminu uznaje się wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
  3. Sklep zastrzega sobie prawo do weryfikacji dokonanego zamówienia oraz jego anulowania (tj. nie przyjęcia oferty Klienta, który złożył zamówienie), niezależnie od możliwości realizacji zamówienia przez Sklep, w przypadku zamówienia złożonego przez konsumenta, który wcześniej nie odebrał zamówionego towaru lub gdy autentyczność zamówienia budzi uzasadnioną wątpliwość.
  4. Po złożeniu zamówienia konsument otrzyma informację zwrotną, wysłaną pocztą elektroniczną na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail, stanowiącą informację o poprawnie złożonym zamówieniu.
  5. Realizacja zamówienia następuje:
    • w przypadku zamówień płatnych przelewem – z chwilą zaksięgowania wpłaty zgodnej z wartością zamówienia na koncie Sprzedawcy,
    • w przypadku zamówień płatnych przez PayU– w chwili autoryzacji transakcji.
    • Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest PayU.
      Dostępne formy płatności:
      – PayU
      – ApplePay
      – BLIK
  6. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, konsument zostanie poinformowany o stanie zamówienia w celu podjęcia decyzji, dotyczącej dalszego postępowania w sprawie realizacji zamówienia.
  7. W przypadku, gdy towar jest niedostępny, sklep ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie 30 dni, licząc od dnia jej zawarcia. W wypadku skorzystania przez sklep z powyższego prawa, jeżeli konsument dokonał zapłaty za towar, sklep zwróci konsumentowi należność niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.
  8. Informacja o minimalnym czasie trwania zobowiązań konsumenta, wynikających z umowy sprzedaży towaru, za który uznaje się czas od złożenia zamówienia do odbioru towaru, jest dostarczana konsumentowi bezpośrednio przed złożeniem zamówienia.

3. Ceny towarów

  1. Na całkowitą wartość zamówienia składa się: cena towaru i koszty przesyłki.
  2. Ceny towarów podane są przy opisie towarów na stronie Sklepu internetowego.
  3. Wszystkie ceny zamieszczone na stronie sklepu internetowego przy towarze są wyrażone w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT.
  4. Ceną towaru wiążącą i ostateczną jest cena podana w koszyku przy podsumowaniu zamówienia.
  5. Ceny towarów nie zawierają kosztów przesyłki.
  6. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia, obejmującej cenę towaru i koszty przesyłki, zostaje przedstawiona konsumentowi po dokonaniu wyboru formy dostawy i formy płatności, przed złożeniem zamówienia przez konsumenta.
  7. Sklep zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w cenach produktów znajdujących się w asortymencie sklepu, wprowadzania oraz wycofywania ich z asortymentu sklepu, przeprowadzania, odwoływania a także modyfikowania akcji promocyjnych. Zamówienia złożone przed datą wejścia w życie zmian ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży będą realizowane na zasadach dotychczasowych.
  8. W przypadku sprzedaży produktów promocyjnych, których ilość jest ograniczona, realizacja zamówień następuje według kolejności wpływu potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania zapasów objętych tą formą sprzedaży.
  9. Promocje w sklepie internetowym nie podlegają łączeniu, o ile regulamin danej promocji nie stanowi inaczej.
  10. Bezpłatne dodatki reklamowe nie podlegają wymianie ani reklamacjom.

4. Dostawa

  1. Wysyłkowa
    • Towar zamówiony w sklepie internetowym jest dostarczany na wskazany w zamówieniu adres za pośrednictwem firm kurierskich.
    • Na czas realizacji zamówienia składa się czas kompletowania zamówienia i czas dostawy.
    • Zamówienie złożone w dniach od poniedziałku do piątku dostarczane jest w terminie 2-14 dni roboczych.
    • Zamówienie złożone w sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy (uwzględniając w tym niedziele oraz dni świąteczne) dostarczane jest w ciągu 2-14 dni roboczych:
    • W przypadku płatności przelewem, powyższe terminy dostaw zostają wydłużone o czas realizacji przelewu (sklep przystępuje do realizacji zamówienia po zaksięgowaniu wpłaty na koncie).

5. Prawo odstąpienia od umowy w przypadku towaru nowego (zwrot)

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827; „Ustawa o Prawach Konsumenta”), konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towaru nowego, fabrycznie zapakowanego bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w pkt 9 i pkt 13 poniżej, w terminie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta (lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która:
    • obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części,
    • polega na regularnym dostarczaniu towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów.
  2. Odstąpienie od umowy sprzedaży towaru następuje poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru należy przesłać wraz z produktem na adres:
    Hypebridge
    ul. Średzka 25
    Kod pocztowy 54-017
    Wrocław
    mail: customerservice@hypebridge.pl
    telefon +48 698 109 906
  3. Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży towaru, wskazanego w pkt 1 powyżej, wystarczy wysłanie produkt wraz z oświadczenia od odstąpieniu od umowy przed upływem tego terminu.
  4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy konsument sporządza zgodnie z instrukcją zawartą w pkt 5.
  5. Informacja dotycząca korzystania z prawa odstąpienia od umowy zawarta została w załączniku nr 1 do Ustawy o prawach konsumenta.
  6. W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia od umowy, zakupiony towar należy zwrócić na adres w/w, z zastrzeżeniem pkt 7 poniżej, niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Do zachowania powyższego terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
  7. Jeżeli ze względu na rodzaj towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie go przez Klienta na adres wskazany w pkt 6 powyżej byłoby nadmiernie utrudnione, konsument jest obowiązany udostępnić towar sprzedawcy w miejscu, którym towar się znajduje.
  8. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru Sprzedawcy.
  9. Zwracany towar i dołączone do niego akcesoria nie mogą nosić śladów używania. Konsument jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
  10. Wraz ze zwracanym towarem należy odesłać dowód zakupu oraz wszystkie bezpłatne produkty i dokumenty dołączone do zwracanego towaru.
  11. W przypadku odstąpienia konsumenta od umowy sprzedaży towaru, umowę tą uważa się za niezawartą. W takim przypadku sprzedawca dokona zwrotu wszystkich dokonanych przez konsumenta płatności, w tym ceny towaru oraz poniesionych przez konsumenta kosztów dostarczenia towaru, z zastrzeżeniem pkt 13 poniżej, niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego nadania – w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej, na konto wskazane przez konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
  12. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży towaru nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy:
    • której przedmiotem jest towar, który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.
    • przedmiotów, o których mowa w dziale VI niniejszego regulaminu.
  13. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru w przypadku stwierdzenia, że jego stan faktyczny został naruszony przez konsumenta, który go zwraca.

6. Polityka reklamacji (rękojmi)

Na podstawie art. 557. Kodeksu Cywilnego § 1. Sprzedawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu rękojmi, jeżeli kupujący wiedział o wadzie w chwili zawarcia umowy oraz § 3. Sprzedawca nie jest odpowiedzialny względem kupującego będącego konsumentem za to, że rzecz sprzedana nie ma właściwości wynikających z publicznych zapewnień. Jeśli klient zostanie poinformowany o braku czy defekcie produktu przed zakupem, nie będzie miał prawa do jego reklamacji. Przyczyną złożenia reklamacji nie mogą być bowiem wady, o których klient wiedział w momencie zawierania umowy ze sprzedawcą. Przed zakupem używanego towaru warto więc dobrze sprawdzić jego stan i w razie jakichkolwiek wątpliwości zrezygnować z zakupu.

W sytuacjach, gdy kupujący będący konsumentem nie został poinformowany o stanie przedmiotu oraz o wadach, które zostały zauważone dopiero po otrzymaniu przesyłki (nie zostały uwidocznione na zdjęciach przedmiotu, nie zostały opisane w ogłoszeniu) – sprzedawca w terminie 14 dni roboczych od otrzymania towaru, liczonych od daty odbioru przesyłki, zobowiązany jest do udzielenia rękojmi. Kupujący będący konsumentem ma prawo do poniższych czynności zgodnie z art. 560. Kodeksu Cywilnego:

§ 1. Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, kupujący może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez sprzedawcę albo sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
§ 2. Jeżeli kupującym jest konsument, może zamiast zaproponowanego przez sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość rzeczy wolnej od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby kupującego inny sposób zaspokojenia.
§ 3. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość rzeczy z wadą pozostaje do wartości rzeczy bez wady.
§ 4. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna.

W celu uznania postępowania reklamacyjnego – kupujący zobowiązany jest poinformować sprzedawcę o chęci reklamowania produktu oraz odesłać przedmiot przed upływem 14 dni roboczych od daty odebrania przesyłki na adres podany poniżej.

Konsument w celu złożenia reklamacji może kontaktować się poprzez adres mailowy: customerservice@hypebridge.pl 

Przesyłki zwrotne prosimy kierować na adres:

HYPEBRIDGE
ul. Średzka 25
54-017 Wrocław

7. Stan przedmiotu

Oto bardziej szczegółowe opisy poszczególnych stanów:

  • Nowy z metką: Rzecz jest jak ze sklepu. Posiada wszystkie metki i/lub oryginalne opakowanie. Nie była noszona i nie ma żadnych wad.
  • Nowy bez metki: Przedmiot jest nowy, ale bez metek i/lub opakowania. Nie był noszony i jest bez skazy.
  • Bardzo dobry: Rzecz była noszona parę razy, ale wciąż wygląda świetnie. Może mieć kilka niedoskonałości, ale wszystkie są wyraźnie pokazane na zdjęciach i/lub opisane w ogłoszeniu.
  • Dobry: Przedmiot był często używany i może mieć ślady noszenia, które są wyraźnie pokazane na zdjęciach i/lub opisane w ogłoszeniu.
  • Zadowalający: Rzecz była często używana i ma wady, które są wyraźnie pokazane na zdjęciach i/lub opisane w ogłoszeniu.

Zwroty są przyjmowane tylko w sytuacji, gdy przedmiot otrzymany odbiega stanem faktycznym od tego wyznaczonego w opisie i zgadzającym się z w/w definicją stanu przedmiotu.

8. Postanowienia końcowe

  1. Klient może kontaktować się ze sprzedawcą w sposób wyznaczony w dziale I niniejszego regulaminu.
  2. Prezentacja towarów na stronach sklepu internetowego nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient, składając zamówienie, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
  3. Kupujący, potwierdzając złożenie zamówienia w sklepie internetowym, składa oświadczenie, że zapoznał się z treścią niniejszego regulaminu i zaakceptował postanowienia w nim zawarte.
  4. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 25 listopada 2022 r. i jego postanowienia stosuje się do umów zawartych począwszy od tej daty.
  5. Wszystkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania na stronie https://hypebridge.pl z zastrzeżeniem, że zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian są realizowane na podstawie zapisów regulaminu obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.

Witaj! Oto twój kod rabatowy:

SZYBKIE20
Wklej ten kod podczas finalizacji zamówienia. Minimalna kwota zamówienia to 100 PLN
Kliknij i złap 20% zniżki!
1