Polityka zwrotów
Prawo odstąpienia od umowy w przypadku towaru nowego (zwrot)
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827; „Ustawa o Prawach Konsumenta”), konsument może odstąpić od umowy sprzedaży towaru nowego, fabrycznie zapakowanego bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów, o których mowa w pkt 9 i pkt 13 poniżej, w terminie 14 dni od objęcia towaru w posiadanie przez konsumenta (lub wskazaną przez niego osobę trzecią, inną niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która:
- obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części,
- polega na regularnym dostarczaniu towarów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z towarów.
- Odstąpienie od umowy sprzedaży towaru następuje poprzez złożenie Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru należy przesłać wraz z produktem na adres:
Hypebridge
ul. Średzka 25
Kod pocztowy 54-017
Wrocław
mail: customerservice@hypebridge.pl
telefon +48 698 109 906 - Do zachowania terminu na odstąpienie od umowy sprzedaży towaru, wskazanego w pkt 1 powyżej, wystarczy wysłanie produkt wraz z oświadczenia od odstąpieniu od umowy przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie o odstąpieniu od umowy konsument sporządza zgodnie z instrukcją zawartą w pkt 5.
- Informacja dotycząca korzystania z prawa odstąpienia od umowy zawarta została w załączniku nr 1 do Ustawy o prawach konsumenta.
- W przypadku skorzystania przez Klienta z prawa odstąpienia od umowy, zakupiony towar należy zwrócić na adres w/w, z zastrzeżeniem pkt 7 poniżej, niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Do zachowania powyższego terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem.
- Jeżeli ze względu na rodzaj towaru lub sposób jego zamontowania dostarczenie go przez Klienta na adres wskazany w pkt 6 powyżej byłoby nadmiernie utrudnione, konsument jest obowiązany udostępnić towar sprzedawcy w miejscu, którym towar się znajduje.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru Sprzedawcy.
- Zwracany towar i dołączone do niego akcesoria nie mogą nosić śladów używania. Konsument jest odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru.
- Wraz ze zwracanym towarem należy odesłać dowód zakupu oraz wszystkie bezpłatne produkty i dokumenty dołączone do zwracanego towaru.
- W przypadku odstąpienia konsumenta od umowy sprzedaży towaru, umowę tą uważa się za niezawartą. W takim przypadku sprzedawca dokona zwrotu wszystkich dokonanych przez konsumenta płatności, w tym ceny towaru oraz poniesionych przez konsumenta kosztów dostarczenia towaru, z zastrzeżeniem pkt 13 poniżej, niezwłocznie, nie później jednak niż w ciągu 5 dni roboczych od daty otrzymania zwracanego towaru lub dostarczenia przez konsumenta dowodu jego nadania – w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej, na konto wskazane przez konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu od umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży towaru nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umowy:
- której przedmiotem jest towar, który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.
- przedmiotów, o których mowa w dziale VI niniejszego regulaminu.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru w przypadku stwierdzenia, że jego stan faktyczny został naruszony przez konsumenta, który go zwraca.